Ziet de e-mailnieuwsbrief er niet goed uit? Bekijk de webversie

E-mailnieuwsbrief header1

SSK nieuwsbrief 51: Landelijke publiciteit voor bloeddruk meten bij SSK supermarkten

Vandaag is de aftrap gegeven voor de campagne bloeddruk meten van de Hartstichting. Vanochtend is in de SSK supermarkt van ondernemer Johan Plemp, Jumbo Plemp Landsmeer, een voorbeeld meetpunt opengesteld. Dit leverde veel leuke reacties op, zowel van klanten als van landelijke media. Vanavond wordt aandacht aan het bloeddruk meetpunt in de supermarkt besteed bij RTL Nieuws om 19:30 uur en bij Hart van Nederland om 19:00 uur of om 23:00 uur. Ook in de Volkskracht en de Telegraaf aandacht voor de meetpunten.

Doel van de campagne

Het is belangrijk om je bloeddruk te kennen. Een hoge bloeddruk voel je namelijk niet, maar vergroot wel de kans op een hart- of vaatziekte. Daarom roept de Hartstichting op regelmatig de bloeddruk te (laten) meten. Stichting SSK ondersteunt de oproep van de Hartstichting en helpt mee in het faciliteren van bloeddrukmeetpunten. 93 SSK gecertificeerde supermarkten nemen deel aan deze campagne door in hun winkel een bloeddrukmeetpunt open te stellen. Deelname aan de campagne bloeddruk meten sluit aan bij de lokale en maatschappelijke betrokkenheid van deze supermarkten, waarvoor zij het SSK keurmerk hebben ontvangen.

Op 27, 28 en 29 mei stellen de 93 SSK supermarkten allemaal het meetpunt open. Hier leest u het volledige persbericht.

EXPLODED_ERASE_DETONATOR_002
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_003

.

EXPLODED_ERASE_DETONATOR_005
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_005
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_007
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_008
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_009
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_010
EXPLODED_ERASE_DETONATOR_004