Duitse merk FLSK lanceert coffee to go-tumbler
Adverto
rial
26 oktober 2021
Het succesvolle Duitse merk FLSK is nu ook verkrijgbaar in Nederland. De bekroonde to go-producten zijn duurzaam, stijlvol en functioneel. Tegelijk met de marktintroductie lanceert FLSK ook een nieuw product: een coffee to go-tumbler.
De
premiumproducten van FLSK zijn verkrijgbaar bij meer dan 800 verkooppunten, waaronder voornamelijk premium huishoudwinkels, warenhuizen en conceptstores in de Duitssprekende landen. Vanaf nu is het populaire merk ook in Nederland verkrijgbaar. Het recept voor succes: hoogste kwaliteit gekoppeld aan een puristisch ontwerp. Dit leverde FLSK meerdere prijzen voor design en innovatie op, waaronder de Red Dot Award en de German Design Award.
Het paradepaardje is de FLSK drinkfles. Die houdt dankzij de uitstekende isolatie in combinatie met het minimalistisch ontwerp, dranken meer dan 24 uur koud en meer dan 18 uur heet.
CUP past perfect bij de Nederlandse markt
“We zijn erg blij om samen met d
e introductie van FLSK op de Nederlandse markt ook een nieuw product te lanceren. De CUP past bovendien perfect bij de Nederlandse markt: het is een modern product met een duurzame achtergrond”, zegt Amelie Mair, Head of Brand and International Strategy van FLSK. De CUP is gemaakt van roestvrij staal, geheel vrij van plastics, en houdt de koffie tot drie uur warm. De CUP is absoluut lekvrij en past onder alle standaard koffiemachines en in alle conventionele bekerhouders.
Dit is FLSK!
Het team van de in M
ünchen gevestigde start-up FLSK slaagt erin om aan alledaagse producten een innovatieve draai te geven. De hoogwaardige to go-producten van roestvrij staal zijn niet alleen zeer functioneel, maar hebben meerdere prijzen gewonnen voor hun puristische ontwerp. Milieubewust handelen en het streven naar duurzaamheid zijn diep geworteld in de bedrijfsfilosofie van FLSK.
Voor meer informatie: international@flsk.de