SOVD is bereikbaar op het telefoonnummer 0348 - 41 97 71.

Volop inspiratie op Retailbeurs Utrecht

31 augustus 2023TMU23_Campagne_AUTUMN-WINTER_DEF_2305-5.jpg

Direct inkopen, de laatste nieuwe producten en trends bekijken, netwerken met collega’s en leveranciers: er gaat weer een hele wereld voor u open als u 10, 11 of 12 september de Retailbeurs van Trade Mart Utrecht bezoekt. Daarnaast is er een interessant informatief programma over e-commerce en social media waar u altijd van leert.

De exposanten op de derde etage, Kitchen & Dining en Home, Living & Design, staan te popelen om de nieuwe producten van de honderden merken die zij gezamenlijk vertegenwoordigen aan u te tonen. Er zijn ook nieuwe, vaste exposanten zoals Peugeot Saveurs en Tenderflame (stand van zaken per 31-7-’23, red.).  

Maakt u al gebruik van TikTok?
Trade Mart Utrecht verzorgt tijdens de Retailbeurs eveneens een inspirerend programma met een divers aanbod aan sprekers. Maakt u als ondernemer bijvoorbeeld al gebruik van TikTok om de juiste doelgroep te bereiken? Twee jonge ondernemers van marketingbureau Bitch the Agency nemen u mee op het gebied van social media en geven belangrijke ‘tips & tricks’ over de verschillende kanalen. Ook geeft Bitch the Agency tijdens de Retailbeurs, bij het bijwonen van een van de trainingen, een gratis marketingsessie van 1,5 uur weg. Hierin adviseren zij u persoonlijk over uw huidige marketingstrategie. Noteer alvast in uw agenda dat de trainingen elke beursdag plaatsvinden van 12.00-12.45 uur. 

Mrs. E-commerce20230312-Retailbeurs-by-MichielTon-websize53.jpg
Mrs. E-commerce laat aan bezoekers zien hoe zij e-commerce succesvol kunnen inzetten. Zij geeft drie gouden tips om meer omzet via de webshop te genereren. Ook Mrs. E-commerce heeft een leuke winactie. Onder de aanwezigen verloot zij elke beursdag een webshopscan t.w.v. € 395,-. Op zondag en maandag zijn de presentaties van 13.00-13.45 uur en op dinsdag van 11.00-11.45 uur. 

Bent u ‘futureproof’?203713_1.JPG
Retailexpert Annelies Boonstra geeft een presentatie over het veranderende retaillandschap. Bent u ‘futureproof’? Wat verwacht de consument nu wel en vijf jaar geleden nog niet? Vervolgens geeft zij aan waar winkels aan moeten voldoen om aantrekkelijk te zijn, te blijven of te worden. Speciaal voor exposanten geeft zij op dinsdag om 09.00 uur, dus voor de beurs opengaat, een ’early morning sessie’.
Tot slot geeft Uitblinkers een interactieve sessie waarin de bezoeker mee op klantreis wordt genomen. Zij bespreken de hele ‘customerjourney’ en hoe je die als ondernemer succesvol kunt begeleiden. 

Ga naar www.trademart.nl om uw gratis entreekaarten aan te vragen. 

(Fotocredits: Michiel Ton)