Geslaagde Retailbeurs Najaarseditie
25 september 2023
De organisatie van de Retailbeurs Najaarseditie 2023 in Koninklijke Jaarbeurs kijkt terug op een succesvol evenement. Op 10, 11 en 12 september bezochten 2.814 bezoekers de najaarseditie van de Retailbeurs, de plek waar winkeliers en vertegenwoordigers van topmerken elkaar ontmoeten.
Marieke G
root, beursmanager: “Het Beatrixgebouw bruiste als vanouds. Bezoekers lieten zich inspireren door de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van marketing, e-commerce en consumentengedrag. Daarnaast werd er goed ingekocht, werden er leuke gesprekken gevoerd en zijn er mooie contacten gelegd. De reacties van zowel bezoekers als exposanten waren lovend.”
Blij met de opkomst en sfeer
De exposanten binnen Kitchen & Dining, Home, Living en Design introduceerden, binnen de 236 merken die zij samen vertegenwoordigen, weer een groot aantal nieuwe producten. Tevens gaven zij demo’s en proeverijen om de bezoekers te enthousiasmeren. “Wij waren erg blij met de opkomst en sfeer die er hing”, vertelde Michiel Westerhuijs van RiD, Retail is Detail, aan de organisatie.
Deze editie draaide niet alleen om nieuwe merken, producten spotten en collecties inkopen, maar ook om inspiratie opdoen. Zo werden er in het Trade Mart theater interessante lezingen gehouden over onder andere het omnichannel landschap en consumentengedrag.
10-12 maart 2024
Met een groeiend bezoekersaantal ten opzichte van de Najaarseditie 2022, kijkt de organisatie terug op een geslaagde editie. De volgende editie van de Retailbeurs Voorjaarseditie vindt plaats van zondag 10 tot en met dinsdag 12 maart 2024 in het Beatrixgebouw van Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht.
(Foto’s: Michiel Ton)