Vakcentrum MyCCP – Uw HACCP administratie geheel digitaal

Als foodprofessional hecht u grote waarde aan hygiëne en voedselveiligheid. U wilt uw zaken goed op orde hebben. De Vakcentrum MyCCP app is daarbij de ideale ondersteuning. Uw HACCP administratie wordt geheel geautomatiseerd. Met als groot voordeel dat u de diverse deeltaken makkelijk, want digitaal, kunt delegeren en controleren. En natuurlijk levert Vakcentrum MyCCP volledige en tot op de minuut actuele rapportages. Vakcentrum MyCCP is bovendien uit te breiden met continue temperatuurmetingen en alarmering.

Vakcentrum_Alle_Devices

Eenvoudig in te richten

Vakcentrum MyCCP is in feite uw digitale hygiëneregistratie. Via MyCCP beheert u alle controlelijsten die u in uw onderneming gebruikt, zoals de schoonmaak- en temperatuurlijsten. De standaardlijsten staan er alvast voor u in, deze kunt u aanpassen voor uw specifieke situatie. Daarnaast kunt u uw eigen controlelijsten toevoegen, bijvoorbeeld voor allergenenbewaking of met de recepturen. Op basis van deze lijsten maakt u checklists: wanneer moeten welke acties worden ondernomen. Het schema maakt u geheel op maat. Het inrichten van MyCCP doet u vanaf uw computer. Daarbij wordt u begeleid: er komt iemand langs om het systeem met u samen in te richten.

Handig in gebruik

Het gebruik van de checklists is makkelijk. Dat gaat via een mobiele telefoon (iOS of Android) of een tablet. Uw medewerker logt in en kan vervolgens zien welke checklists en taken er voor dat moment nog open staan. Het is dan een kwestie van de activiteiten langslopen en afvinken. Iedere gebruiker krijgt een eigen profiel met gebruikersnaam en wachtwoord. Zo kunt u dus taken toewijzen en controleren wie welke taken uitvoert.

Temperatuurmetingen en alarmering

Natuurlijk wilt u gelijk weten wanneer de temperatuur in een koeling onverwacht oploopt, zo kunt u tijdig actie ondernemen en wordt derving voorkomen.

Door middel van aan Vakcentrum MyCCP app gekoppelde meetinstrumenten, waaronder loggers (temperatuursensoren) in de koelingen, kunt u continu de tempartuur in uw koelingen bewaken én krijgt u een melding wanneer de temperatuur afwijkt.

De voordelen van Vakcentrum MyCCP voor uw organisatie:

  • Digitaal voldoen aan hygiëneregistratie, geen papierwerk meer nodig;
  • Flexibel, iedere werknemer kan checklist afwerken;
  • Actueel inzicht in uitvoering taken door individuele medewerkers;
  • Heldere rapportage, dashboards en trendanalyses;
  • Te koppelen met temperatuurmetingen;
  • Altijd voorbereid op inspectie NVWA.

Optimale ondersteuning

Hoewel Vakcentrum MyCCP uitermate toegankelijk is heeft het Vakcentrum gezorgd voor optimale ondersteuning. Bij het in gebruik nemen van Vakcentrum MyCCP krijgt u training on-the-job.

Daarnaast kunt u steeds gebruik maken van de telefonische helpdesk.

Getest door collega’s

Bij de ontwikkeling van Vakcentrum MYCCP zijn we niet over een nacht ijs gegaan. Het systeem is ontwikkeld door Gullimex en uitvoerig geanalyseerd door Vakcentrum-deskundigen, maar belangrijker nog, ook uitvoerig getest door collega-ondernemers en hun medewerkers. Daarbij zijn ook de koppelingen met temperatuurloggers gelegd.

Vakcentrum MyCCP bleek steeds de verwachtingen te overtreffen in gebruiksgemak en inzicht.

Optimale ondersteuning

Hoewel Vakcentrum MyCCP uitermate toegankelijk is, heeft het Vakcentrum gezorgd voor optimale ondersteuning. Bij het in gebruik nemen van Vakcentrum MyCCP krijgt u training on-the-job. Er komt iemand langs om het systeem met u samen in te richten.

Daarnaast kunt u steeds gebruik maken van de telefonische helpdesk.

Belangstelling voor Vakcentrum MyCCP

Stuur dan een berichtje aan reactie@vakcentrum.nl. Wij zorgen er dan voor dat er snel contact met u wordt opgenomen om uw wensen te inventariseren en te komen tot de optimale toepassing van Vakcentrum MyCCP