Spielwarenmesse Digital online beschikbaar tot eind augustus
24 februari 2022
Omdat de fysieke Spielwarenmesse moest worden afgelast, zette de organisatie vol in op Spielwarenmesse Digital. Tijdens de oorspronkelijke beursdagen, van 2 tot 6 februari, bood het multifunctionele platform zowel aan exposanten als bezoekers een goed alternatief zodat toch kennis kon worden gemaakt met trends en exposanten. Ook kon de speelgoedkennis worden opgefrist en ideeën uitgewisseld.
De organisator, Spielwarenmesse eG, reg
istreerde over alle vijf dagen 10.813 unieke bezoekers uit 82 landen. Het gevarieerde lezingenprogramma scoorde goed, met zo'n 22.000 hits. Op Spielwarenmesse Digital was het aanbod terug te vinden van 642 exposanten uit 43 landen. Hun profielen werden 108.517 keer bekeken.
De faciliteiten van Spielwarenmesse Digital blijven online beschikbaar tot eind augustus. Producten met betrekk
ng tot de Toys go Green-megatrend zijn ook online te zien. Daarnaast is er de mogelijkheid om de presentaties en lezingen van het Toy Business Forum over actuele brancheonderwerpen, op uw gemak te bekijken.
Ga voor Spielwarenmesse Digital naar: Spielwarenmesse® Digital. Heeft u nog een gratis toegangscode nodig, dan kunt u die aanvragen bij r.antonissen@vakcentrum.nl.