Identity Games versterkt team
28 juli 2023
Het Rotterdamse Identity Games heeft zich de afgelopen tijd versterkt met negen nieuwe medewerkers, van wie er vijf op de commerciële afdeling werken. Voor het spellenbedrijf betekent dit een frisse wind en tegelijkertijd de uitdaging om de nieuwe medewerkers vertrouwd te maken met ‘de Identity Games look-and-feel’. “We zijn blij met deze groep gepassioneerde creatievelingen en verwachten dat zij stuk voor stuk een bijdrage leveren aan onze kerngedachte: ‘Let the fun take over’”, aldus Jeroen Nugteren, Managing Director bij Identity Games.
De nieuwe medewerkers zijn:
- Mark Versteegh (31) die toetreedt als accountmanager Retail Benelux. Hij is verantwoordelijk voor de sales naar alle retailketens in de Benelux. Hiervoor was hij accountmanager bij uitgever Sdu;
- Natascha van der Klauw (23) treedt in dienst als marketing medewerker. Met als belangrijkste taak: bekendheid en enthousiasme genereren rondom Identity Games via online en offline kanalen;
- Jeroen Bekker (40) is de nieuwe Export Manager. Hij is verantwoordelijk voor de internationale verkoop van de spellen en onderhoudt contacten met nieuwe en bestaande klanten in het buitenland. Voorheen was hij tien jaar Commercieel Directeur bij Fun Promotion en inkoopmanager bij Fyron Group;
- Wessel Sloof (27) reist als accountmanager stad en land af om spellen op maat aan te bieden aan grote bedrijven, die de spellen inzetten voor interne- of externe communicatie;
- Shannon van den Berg (30) is als Sales Manager Tailor Made verantwoordelijk voor de afdeling van de op maat gemaakte spellen. Na een korte periode bij een ander bedrijf, is ze sinds november 2022 weer terug op het oude nest.
Bij de foto, v.l.n.r. Mark, Natascha, Jeroen, Wessel en Shannon.