-
-
Routekaart 1 🔒︎
Uw route naar een energiezuinige en toekomstbestendige supermarkt
-
Routekaart 2 🔒︎
Uw route naar een energiezuinige en toekomstbestendige supermarkt
-
Routekaart 3 🔒︎
Uw route naar een energiezuinige en toekomstbestendige supermarkt
-
Routekaart 4 🔒︎
Uw route naar een energiezuinige en toekomstbestendige supermarkt
-
Routekaart 5 🔒︎
Uw route naar een energiezuinige en toekomstbestendige supermarkt
-
VakcentrumNieuws 11 2025
-
Whitepaper: Een nieuwe CAO voor Uitzendkrachten per 1 januari 2026
Brancheorganisatie ABU beschrijft de gevolgen van de nieuwe CAO voor Uitzendkrachten voor opdrachtgevers
-
VakcentrumNieuws 10 2025
-
Lekkernijver nr. 96
-
VakcentrumNieuws 9 2025
-
VakcentrumNieuws 8 2025
In dit nummer o.a.: Drogist kan zorgketen ontlasten Vijf lessen voor voedselspeciaalzaken Lokale ondersteuning in heel Nederland Uw website en de toegankelijkheidswet
-
Toekomstbestendige speciaalzaken, een benchmarkstudie
Wat maakt een versspeciaalzaak succesvol? Hoe toekomstbestendig zijn ze? En wat kunnen we leren van dekoplopers? Deze benchmarkstudie onderzoekt wat succesvolle versspeciaalzaken onderscheidt en welke lessen andere ondernemers daaruit kunnen trekken. Een onderzoek van SEO economisch onderzoek in opdracht van Vakcentrum, Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) en de Vereniging van Nederlandse Visspecialisten (VNV).
-
VakcentrumNieuws 7 2025
-
Jaarverslag Stichting FAD
Het Waarschuwingsregister is een belangrijk instrument in het fraudepreventiebeleid binnen de detailhandel. Het register helpt de werkgever om interne fraude buiten de deur te houden. Via het Vakcentrum kunnen zelfstandig winkeliers zich gratis aansluiten bij het Waarschuwingsregister.
-
Convenant van aanbevelingen servicekosten
Met dit convenant wordt aan verhuurders, huurders en vastgoedmanagers een aanzet gegeven tot een transparant speelveld van leveringen en diensten, waarbij rekening wordt gehouden met de belangen van alle betrokken partijen. Het is de bedoeling dat partijen met dit convenant in de hand bewust samen heldere afspraken maken en vastleggen over de (marktconforme) hoogte en kwaliteit van de servicekosten, de tussentijdse communicatie en afwikkeling daarvan. Hierdoor weten beide partijen beter waar ze aan toe zijn.
-
VakcentrumNieuws 6 2025
-
Cybernoodplan
Een goed Cybernoodplan helpt u snel en effectief te reageren als het misgaat. In zo’n plan staat precies wat u moet doen bij een incident, wie welke rol heeft en hoe u zo snel mogelijk weer veilig kunt werken.
-
Lekkernijver nr. 95
-
VakcentrumNieuws 5 2025