Klanttevredenheid

Als ondernemer is klanttevredenheid een topprioriteit. Daarom biedt het Vakcentrum haar leden nu een kosteloos klantentevredenheidsonderzoek aan. Met dit onderzoek kunnen eenvoudig de wensen en behoeften van klanten worden gepeild, waardoor ondernemers hun winkelorganisatie kunnen versterken.

Hoe werkt het?

Het klantenonderzoek wordt volledig online uitgevoerd, wat het gemakkelijk maakt voor zowel u als uw klanten. De resultaten worden helder geanalyseerd, waarbij vooral de open vragen de kans bieden voor klanten om hun stem te laten horen. Elke klant van uw winkel kan deelnemen, er is geen limiet aan het aantal deelnemers.

Wanneer u zich aanmeldt, ontvangt u twee codes: één voor uw klanten om in te loggen en de vragenlijst in te vullen, en één voor uzelf, zodat u op elk moment de resultaten kunt bekijken.

Wat krijgt u ervoor terug?

U ontvangt een overzichtelijke rapportage op basis van de verzamelde gegevens.

Aanmelden

Als lid van het Vakcentrum kunt u gratis gebruikmaken van dit onderzoek, uitgevoerd door Panteia. Dit bespaart niet alleen kosten, een vergelijkbaar onderzoek kost elders al snel € 2.000 per meting, maar levert u ook waardevolle inzichten op. Aanmelden kan eenvoudig via reactie@vakcentrum.nl.

Na aanmelding ontvangt u van ons een inlogcode voor uw klanten. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op via (0348) 41 97 71.

Advies

Is er een discussie met een klant (particulier of bedrijfsmatige klant) over een garantiekwestie en komt u er samen niet uit? Vakcentrum Bedrijfsadvies kan u helpen. Neem contact op via 0348 – 41 97 71 of advies@vakcentrum.nl.

Neem contact op