Klantentevredenheidsonderzoek

Iedere ondernemer wil tevreden klanten. Ook u. Daarom stelt het Vakcentrum een gratis klantentevredenheidsonderzoek beschikbaar voor haar leden. Op die manier kunnen klantenwensen en –behoeften eenvoudig worden geïnventariseerd. Ondernemers kunnen de uitkomsten van het onderzoek gebruiken om hun winkelorganisatie te versterken.

Hoe werkt het?

Het klantenonderzoek wordt uitgevoerd via internet. Het werkt eenvoudig en u krijgt een goede analyse als uw klanten hun mening hebben gegeven. Vooral de vragen waar de klant de mogelijkheid heeft om een eigen geluid te laten horen (de open vragen) blijken via deze digitale mogelijkheid zeer goed te worden benut. Elke klant van uw winkel heeft de mogelijkheid om mee te doen. Er is dus geen limiet aan het aantal deelnemers.

Wanneer u zich aanmeldt voor deelname aan het klantentevredenheidsonderzoek, ontvangt u twee codes. Eén om aan de klanten te geven zodat zij kunnen inloggen op internet om de vragenlijst in te vullen. De andere code is voor u zelf. Daarmee kunt u op elk moment de resultaten bekijken.

Wat krijgt u ervoor terug?

Van de verzamelde gegevens wordt een handzame rapportage gemaakt.

Aanmelden

Bent u lid van het Vakcentrum? Dan voert Panteia dit onderzoek gratis voor u uit. Maak hier gebruik van! Het bespaart u niet alleen veel geld - een vergelijkbaar onderzoek via een andere aanbieder kost al gauw € 2.000 per meting -, maar levert u ook nuttige informatie op. Aanmelden kan via reactie@vakcentrum.nl.

Na uw aanmelding ontvangt u van ons een inlogcode waarmee klanten op internet kunnen inloggen. Heeft u nog vragen? Bel ons dan op (0348) 41 97 71.